Spelat match.


.
Hej söta,
för en stund sedan kom jag hem från match, vi mötte OIS och vann men 7-2 tror ja. Bra jobbat tjeyor!
Imorgon så ska jag till stan och kolla på skolavslutningskläder. Sen ska jag på kalas, min mormor fyller år imorgon!
Men nu ska jag kolla lite på tv,  går nog och lägger mig snart, Mycket trött tjej här lixxxom ....
ha en bra kväll så hörs vi.
Hej söta,
för en stund sedan kom jag hem från match, vi mötte OIS och vann men 7-2 tror ja. Bra jobbat tjeyor!
Imorgon så ska jag till stan och kolla på skolavslutningskläder. Sen ska jag på kalas, min mormor fyller år imorgon!
Men nu ska jag kolla lite på tv,  går nog och lägger mig snart, Mycket trött tjej här lixxxom ....
ha en bra kväll så hörs vi. // Minnie
Bttww , glömde en sak att säga till dig Moa; Älskar dig, du är helt jäkla underbaar,puss på dig min fjant.. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0