I'm home

hej , nu är jag hemma från en underbart rolig och fantastisk helg med mitt fotbollslag! Det har varit så sjukt roligt, tränat varje dag , badat på badhus två gånger och chillat och helt enkelt haft kul. något jag aldrig glömmer ♥ Imorgon så ska jag och Moa vara på sannarp hela dagen och lira fotboll , sen på kvällen ska vi träna också. Så ja , det blir en fotbollsdag för oss imorgon då , kommer bli fett skoj :D


I veckan vet jag inte riktigt vad jag hittar på , hoppas det blir fint väder i alla fall.. Har inte varit alls fint väder denna sommaren. Ja , och om typ 8 dagar börjag skolan , tråååååk... Men så är det , men nu har jag inte mer att skriva så vi hörs imorgon pusssshej  / Minnie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0