Spotify

Ligger och spammar låten payphone, helt ensam inne på my room...Skönt att vara HELT alone ibland. ;) Har mitt kära nässpray här brevid mig också....Den räddar min näsa, hoho! Min hals är dock bättre som sagt, sköööönt! Har liksom drogat halstabletter jao. Skulle ju köpa en bikini med hittade INGEN. Verkligen INGEN. Men så kom jag på att jag ville ha en ny keppa,... Å jag har hittat den snyggaste på nätet, I SWEAR.
Gissa vilken färg, thihiihi... Rosa rosa ♥ 
Beställde DIREKT
Hörs /Moa
 
 

Kommentarer
Postat av: ?

Sjukkt fiin blogggg :)
var beställde du kepsen? ;)
Sportamore?

Svar: Tack tack. Jag beställde min keppa på sportamore, precis ;)
Minnie Moa

2012-07-04 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0