Kärlek är fint

Många tycker kärlek är skit, men det är fint... Bara att det tar tid att hitta ''den där'' rätta. Jag är inte i den åldern som letar efter den rätta som jag ska gifta mig med. Nu tänker jag inte ens på att hitta NÅGON. Vill inte. 20 år, right! Då kan jag försöka, men nu, nix pix. Man tror man vet allt nu när man är såhär ''liten'' men allt kan hända. Jag helt vanliga Moa kan bli emo, jag kan bli en fjortis, jag kan bli mördare, jag kan bli rörmockare, haha. Nej men ni fattar grejen? Man kan inte VETA allt nu, fast som jag känner NU så vill jag bli fotbollsproffs elr polis, och inte skaffa kille/man föns när jag är 18-20 år, nu vill jag inte ens ha barn. Jag vill inte ha kille heller för jag vill umgås med mina vänner hela tiden... Och såhär ska det vara en LÅNG tid framåt! 
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0