En väääldigt glad tjej här!

Hey, alla söta :D
Om typ en halv timme eller så då åker jag på CUUUUP i 5 dagaaar! Kommer bli  grymt kul!
Så har typ packat hela kvällen igår , rätt mycket saker man behöver ha med sig :D
Igår va jag i stan med Moa och Hanna ,jag köpte tre saker kommer nog bild i detta inlägget annars kommer det i ett annat har lixom packat ner de jag köpte.. Men hittar det kanske på nätet.
Men snart komemr Moa och hämtar mig sen åker vi!
Kommer KANSKE blogga där få ser om jag hinner.
/ Minnie
det är finare pååå!
jag har dom här fast utan hål , men det är nitar på , hittade inte dom ,men typ sådana! KOmmer nog bild i ett annat inlägg där jag har på dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0