Happy girl here!

 Råkade igeen , publicera ett inlägg med bara rubrik , hoho ...
Men är typ sjukt glad just nu, fick veta för en stund sedan av bästa pappa att vi ska och kolla på BARCA-UTB i göteborg om ungefär 1 månad , kommer bli fett roligt! Såklart kommer jag heja på barcaa (Y)
Sen fick jag också veta att jag ska gå på konsert den 20 april 2013 på JUSTIN BIEBER , OMG kommer bli sjukt kul att kolla på JB och BARCA-UTB :D
Kan inte fatta deeeeeeeeeeet (Y)
Längaaaara , HEHE.
Imorgon får jag se vad jag hittar på , något hittar jag ju på! 
Men ska gå nu hörs imorgon! 
PuSs / Minnie! 

Kommentarer
Postat av: louise

WHAAATS UUUUUP? :D

2012-07-06 @ 22:02:45
URL: http://www.tingelinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0