Babbel inlägg

Jag har fått reda på en kommentar som min vän har fått, och detta inlägget kommer handla om fega människor med elaka kommentarer. Hon fick en kommentar där det stod: Ful, ful, återigen ful. Omg så ful.
Gissa vem det var?? Anonym. Självklart. Så lågt att skriva så, och ännu mer lågt att vara anonym. Och för den delen är inte hon ful... Det finns så många åsikter jag tycker om folk, men som jag inte berättar. Jag tycker man ska tänka på det innan man slänger in någon onödig kommentar. Som exempel NellieB, hur många ''tyck & tänk'' kommentarer tror ni hon får per dag? Både på Insta, FB, och hennes unika blogg? Desto mer läsare, desto mer haters. That's it. Men man kan ändå tycka och tänka utan att slänga in någon fånig kommentar, hit & dit all the time. 
 
Mina fina vänners blogg får ni här: www.jennymajasvensson.blogg.se
 
Puss, gör nåt litet inlägg senare / Moa
yes, moa i mindre storlek... 

Kommentarer
Postat av: Stella :3

du har helt rätt cc:

2012-07-05 @ 12:54:34
URL: http://stellaas.tumblr.com
Postat av: Tove A

Ha en fin kväll sötis :)

2012-07-05 @ 20:45:21
URL: http://tarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0