Jag, Moa

Jag, Moa är rädd för att skada knät så att jag inte kan spela fotboll
Jag, Moa är jätterädd för att få otur, liksom: Inte gå på A-brunnar, ALLTID göra dubbelknut när jag spelar match annars får jag otur, måste vika sockarna på nåt speciellt sätt (annars otur), måste ha ett speciellt hårband, alla ger inte tur, MÅSTE gå på alla dedär vita strecken på övergångsställen, inte äta en timme innan träning, det ger tur med tejp på sockarna, MÅSTE pussa min fotbollssko innan match... Osv.
Jag, Moa är rädd för någon i mitt nära ska dö.
Jag, Moa älskar att vara med mina vänner...
Jag, Moa har ANTINGEN stökigt på mitt rum, eller HELT reeeeeeeent.
Jag, Moa hatar att ha solglasögon på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0