För första gången känner jag ett hat mot min lillebror

Ja, jag kom hem från Vickan som jag har sovit hos och det första som händer är att min lillebror tar min mobil och slänger den i poolen, asså seriöst jag hade lust att döda han. Nej men GAAAAAH! 
Pallar inte. Nu måste jag laga den, (ifall det går) och det kommer fan ta mig ta ett år. Eller kommer jag säkert få nån liten skit mobil. Palla det liksom? 
 
Annars har dagen varit helt ok. Alltid kul att vara hos Vickan. Vi hade typ krig,. HAHA. :'D 
TOMORROW IS A WONDERFUL DAY!
Jag sticker på fotbollsläger, så jädra göttttt. Är borta i FREDAG LÖRDAG & SÖNDAG. Så, no blogging. I'm sorry. På Lördag sticker jag Vickan och Nellie ifrån lägret i nån timme. Vi ska nämligen spela DM med ett år äldre. Very fun :)
 
HA DET GÖTT! 
/Moaaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0