Hej

Ville bara säga att jag har världens bästa vänner <3
 
Jag har haft fotbollsskola idag, efter det träffade jag Hanna, Maja, Jenny & Filippa. Kul som vaaanligt ;) Nu sitter jag här hemma helt FoReVeR aLoNe, med min tv och, ja mitt egna fina sällskap.. Nya blogg.se kom upp nu på min data lite after in the time, men ändå. Vet inte om jag ska 'Dissa' eller 'Hissa' ;) Aja, jag förstår iallafall. Det är huvuuuudsaken! Nu ska jag fortsätta att umgås med mig själv och min tv, - Hallå där? Det är sommarlov. Tänker ni säkert.
Men jag tycker om mig själv..... right? 
HAH, nej. Jag har faktist varit med vänner hela dagen, jag är ingen forever alone- människa ;]
Men puss hej /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0