Frågor&Svar

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej
2. Är du singel? ja
3. Är du player? Nej verkligen INTE
4. Har du syskon? Yes
5. Första personen/personerna du vänder dig till? Minnie/Hanna
6. Favorit godis? Lakris elr choklad ;)
7. Vad drack du senast? Juice
8. En som du inte kan leva utan? Bra fråga...Min familj, kan nt välja EN ÄNDA
9. Hur många kan du berätta allt för? Måånga <3
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? tror nt det 
11. Har personen du senast höll i handen någon betydelse för dig? Ja
12. Favorit låt? We Are Young
13. Har du något som hör till ditt ex? Jag kallar inte det ''ex'', många är jag bra kompis med. 
14. Har du någonsin kysst någon? En liten puss kanske ;)
15. Är du kär i såfall i vem? Nej, faktist inte.
16. Favorit film? Darty dancing (stv). Skiiiit grym 
17. Favorit färg? pink pink
18. Bästa vän? Jag har många, <3
19. Favorit program? ooh, jag vet faktist nt??
20. Är du svensk? Ja i'm a svenne
21. En person du saknar? De där uppe, i himlen <3
22. Vart bor du? hoho, i en fin stad ;)
23. En underbar person? finns många... Mina syskon
24. Fem personer som du älskar? Minnie, Hanna, Jenny, Vickan, Maja... <3 fina vänner
25. Vart är du nu? I soffan med min SÖTA lillebror som delar ut godis t mig, haha söt.
26. Röker du? KOMMER ALDRIG RÖRA EN CIGARETT. Aldrig.
27. En person som betyder mycket för dig? Tycker det är svårt att välja en. Men mamma & pappa.
28. Vem kan du berätta allt för? Minnie, verkligen
29. Favorit djur? vovve,
30. Hur lång är du? Inga kommentarer, haha. Jo men 1.45? JAG ÄR KORT. Men jag kommer växa,. huhu
31. Vem gillar du? Många, fast på olika sätt
32. Födelsedag? JAG ÄR STOLT ÖVER DETTA: 1 januari....
33. Vill du flytta? Isåfall vart? Baaaaaarcelona, världens bästa stad. I swear.
34. En snygg person? Kille elr tjej? Aja, i take my brother ;) 
35. Har mest minnen med? Hanna <3
 

Här var lite frågor och svar, bah för att jag har såååå tråkigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0