5 underbara dagar

Hej, nu är jag den i världen som längtar mest! Ska iväg på fotbollscup i 5 dagar.... Herregud det ska bli så himla roligt, umgås med sina vänner i fotbollen, SOVA med dem i 4 hela nätter. Åh ska bli bäst... Kommer dock inte blogga, ingen av oss faktist. Men LOVA att komma tillbaka?? Nu är det bara att packa imorgon drar vi kl 09.00. ♥ 
Puss hörs på söndag elr måndag /Moa
Gammal bild.

Vi hade en fråga också...: Vilket lag hade ni gått i ifall ni inte fick välja Ifcentern?
Sv: En sjukt svår fråga... Alet? Fast kommer aldrig lämna mitt lag. Nevvah!

Kommentarer
Postat av: Memagdis

Hej!!
Jag tkr ni är riktigt grymma tjejer!
Älskar moas klädstil!!
Även om jag e ett år äldre än er ser jag upp till er och checkar er blogg flera gånger om dagen!
Älskar era videoinlägg!!
Förresten jag följer Moas instagram hoppas de är okej
ha de bra på fotbollslägret!!
Kan inte ni svara på denna kommentaren i ett inlägg??
Ni äger!!
/www.nattstad.se/memagdis

2012-06-26 @ 22:34:32
URL: http://nattstad.se/memagdis
Postat av: ..

hej om ni inte hade gått i centern vilket lag hade ni valt av Torup/Rydö eller Sennan?

Svar: Ingen aning faktist...
Minnie Moa

2012-06-29 @ 13:19:46
Postat av: ..

Okej<3 jag hade lätt tagit torup/rydö<3

2012-07-04 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0