My story

Jag har haft ett förhållande för ett år sen som varade i en månad ungefär. Efter det förhållandet så har jag inte haft något mer. VILL inte ha något mer. Nu är jag ärlig... Jag var kär i en annan kille när jag var tsm med ''H''. Jag gjorde inte slut. Som var riktigt elakt. Men jag gick i fyran, det var liksom inte seriöst då. Men jag har faktist varit riktigt kär. Dock är jag inte det nu. Jag har hört grejer om ''den där'' personen som jag inte alls tyckte om... DÄR ändrade jag min åsikt om honom. Nu är jag inte ett dugg intresserad av honom, sådär snabbt kan jag ångra mig. Visst han har ett fint utseende, som jag tyckte var viktigast DÅ. NU vill jag inte vara kär, jag vill inte det. Det är sjukt jobbigt. Men jag är inte det... Och nu är jag ärlig, jag ska alltid vara ärlig mot er. Jag är 12 år, och pallar inte med killar. Vänner är det för min del, nu och några år framåt. What i feeling now. 
 
xoxo / Moa
Men han här hade jag nt tackat nej till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0