Minnie

Minnie det här är till dig. 

Du är den som alltid finns där när man behöver dig. Du är den jag alltid kan luta mig till. En man kan kalla ''äkta'' vän. Jag har så många vänner, men alla kan jag inte lita på, alla kan jag inte säga allt till utan att ska behöva vara orolig. Men DIG kan jag säga allt till. Du är oerhört snäll, men du har också en attityd. Det gillar jag. Man ska inte vara FÖR snäll, säga förlåt till allt och alla. All right, det är snällt. Men det är inte en sån osäker och ''FÖR snäll''  vän jag vill ha. Det är den vännen som alltid ställer upp, är sprallig o pratglad, även fast man inte ser den finns den där. Precis den du är, Minnie. 
Tror du att jag hade gjort denna texten till ba nån random person? NEJ. Det bevisar vilken underbar vän, & person du är. Ibland tjafsar vi och blir sura på varann. Men det är nåt vänskap innerhåller. Jag hade inte vågat tjafsa med vem som helst. Vi tjafsar och vi är bästa vänner... Ba för vi har ett litet tjafs bryter vi inte våran vänskap. 
Därför jag tycker om dig så mycket Minnie är att du alltid är pigg o glad. Pratar mycket, som du själv vet. Alla skriver till sina vänner / bästa vänner: Du är så fin, söt, snygg, Älskar dig bästis.
Eller liknande. Minnie bara så du vet älskar jag inte dig för du är så söt, fin, snygg, osv. Jag älskar dig för den du är. Jag älskar dig för du är Minnie. Inte för att du är den ''söta Minnie''. 
Jag vill aldrig förlora dig, aldrig. Vi har ju till och med bestämt att vi ska ha en hund när vi flyttar ihop... Haha. 
Vi har 2383754086 minnen, och ska skaffa mycket fler. Men nu orkar jag inte skriva mer, fast jag kan skriva tusen miljoner mer fina grejer om dig.
 
Minnie jag älskar dig, och kommer alltid att göra.
 

Kommentarer
Postat av: Minnie

Ååhh gud Moa så fin text!
Du är den underbaraste personen som jag känner!
Din humor , bara för rolig! HAHGAHA.
Kan lita på dig till 1000204850!
Klart vi ska köpa hund när vi har flyttat hemmifrån!
Vi ska bo i värsta lyx huset!
HAHA!
Älskar dig Moa och det kommer jag alltid att göra!
Hoppas verkligen att vi kommer känna varan tills vi dör!
Loveyouuuu!
Puss<3

2012-07-10 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0