HEJ LOVELY

Jag tänkte ta lite THIS OR THAT.
 
Rosa / Lila
Pojkvän / Vänner
Jordgubbar / Hallon
Hund / Katt
Äppel / Päron
Mitt-Mitt / Back
Chips / Godis
Bada / Sola
Sova / Vara vaken
Dansa / Sjunga
Mössa / Keps 
Vatten / Mineralvatten
Sova i stuga / Tälta
Handboll / Ridning
Devote / blogg.se
Foki / Kissie
NellieB / Paow
H&M / Gina tricot
Thai mat / Hamburgare 
_______________________________________________________________________________-
Ja, that's it. Sitter på baksidan i det varma vädret, ingen sol, men varmt :) Kom hem för en stund sen, äter hemma. Sedan hämtar Vickan o company mig, och jag sooover där (y) Inte någon bra uppdate blire inte. Därför gör jag en video till er, brb / Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0