Ett lite roligare inlägg...

10 grejer ni inte visste om mig:

1. Jag är LIVRÄDD för döden.
2. Det finns bara en vän jag kan lita på till 110%
3. Jag gör mig av med pengar allt för ofta, :D
4. Jag har inga pengar... -.-
5. ...jag är rädd för kärleken...
6. Jag har fobi för HÅR I MATEN. 
7. Min lillebror är en av mina bästa vänner, hah 
8. Jag älskar er som slog besöks rekordet igår.
9. Jag hade velat ge er alla som deltog i tävlingen en valfri top för 99:- på ginatricot.
10. Jag hatar när föräldrar tjatar... gaaaaah!
______________________________________________________________________________
This or that:

fotboll / bandy
chips / godis 
mask / spindel 
vänskap / pojkvän
hus / lägenhet
nattstad / blogg.se 
keps / mössa
vinter / sommar
hund / katt
______________________________________________________________________________
DAGENS ''BIG LIKE''

www.nellieberntsson.se
 
______________________________________________________________________________
DAGENS ''VILL HA''
 
_________________________________________________________________________________
DAGENS SNYGGING:

___________________________________________________________________________________
DAGENS SÖTIS:

_____________________________________________________________________________________
Puss & Kram, hörs later on babes / Moa

Kommentarer
Postat av: gäst

Han är assa ful!!!

Svar: Okej
Minnie Moa

2012-07-11 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0